
唔通你都鐘意揸住大支......
的咪唱下k!

6# blackpig936 ! s7 T& d: W. @6 I& [0 Z" e) t
哈~~~!多謝你咁比賞面去我的頻道搵歌聽,前排實在太忙,連晚上都密麻工作,搵食要緊嘛,玩要放一邊,不過我都有搵你放上來d歌聽架..
你d國語歌國語發音好到令我流口水呢!不過你唱果首佛歌就有些受不了, ...tvb now,tvbnow,bttvb% G. W6 n; ?0 Q
cfuwai 發表於 2014-4-16 09:55 PM




| 歡迎光臨 公仔箱論壇 (http://www1.tvboxnow.com/) | Powered by Discuz! 7.0.0 |