Board logo

標題: [賽車] F1雙倍積分制玩完 [打印本頁]

作者: nt1972    時間: 2014-11-28 05:36 AM     標題: F1雙倍積分制玩完


* h+ c+ z# m& \* L: u6 g' r; wTVBNOW 含有熱門話題,最新最快電視,軟體,遊戲,電影,動漫及日常生活及興趣交流等資訊。tvb now,tvbnow,bttvb6 ~7 B% G0 ^5 z6 V! f
啱啱結束嘅F1賽季要鬥到最後一站先分到勝負,而賽會終於決定,將最後一站特設雙倍積分制廢除,下季每站得分全部劃一,贏任何分站冠軍都係得25分,車手們唔駛再投訴唔公平。如果咸姆頓(右)上星期F1煞科戰因為雙倍積分而輸畀羅斯保嘅話,相信佢賽後發癲都似,唔會笑晒咁出席多個公開活動同接受訪問(圖)。" f5 t) z* i  D

" K& r3 m% _6 v. ^tvb now,tvbnow,bttvb
& O/ |% u' @% Y3 ywww1.tvboxnow.com





歡迎光臨 公仔箱論壇 (http://www1.tvboxnow.com/) Powered by Discuz! 7.0.0