有些时候男子对些没感觉的性很反感的~~~ 不要伤心~~~ 人会有很多种~~~ 有些男人会不敢完全投入所以时冷时热~~~TVBNOW 含有熱門話題,最新最快電視,軟體,遊戲,電影,動漫及日常生活及興趣交流等資訊。5 a) f: b0 q: b! I. x7 t( F
因为怕伤的重!!!作者: NeverCry 時間: 2008-8-6 06:40 AM
哈哈,其實對一個有經驗噶男噶,你係處噶,你唔講,區都知!對于某D男人,你同佢講話你係處噶,反而令佢壓力好大作者: NeverCry 時間: 2008-8-6 06:43 AM
我噶第一次仲起度~~ 之前以為自己可以不惜一切甘去愛一個人,將所有野都卑晒佢!!點知都最后關頭都係煞製~~ 中場叫停咯,雖然佢好難頂,佢都係停佐,因為佢知我係第一次,唔想勉強我!因為個陣自己噶心唔安定,我地個陣只係屬于個种曖昧噶好朋友關繫!!作者: NeverCry 時間: 2008-8-6 06:44 AM
听D男噶講,男人性同愛係可以分開!但係,對住自己中意噶女仔就唔同!作者: ladyinred 時間: 2008-8-6 10:04 AM
如果我当时有同他讲是我第一次, 我们现在有可能已经在一起啦。埃。。作者: Girl_Girl 時間: 2008-8-6 10:24 AM