Board logo

標題: 北美洲NHL快將開鑼,大家點睇 [打印本頁]

作者: carwing    時間: 2009-9-22 09:55 AM     標題: 北美洲NHL快將開鑼,大家點睇

我身在Toronto當然係Mapleleaf迷啦
! m6 F9 u- C8 E, k9 a( Y4 l0 ^* d# Cwww1.tvboxnow.com今年大換血,唔知今年Mapleleaf可唔可以入到季後賽呢?. M  Q8 H+ E$ F1 R3 @* u0 N
入唔到就慘喇,明年及後的first pick都已交換左比人
作者: carwing    時間: 2009-10-1 01:05 PM

第一場波明天開始




歡迎光臨 公仔箱論壇 (http://www1.tvboxnow.com/) Powered by Discuz! 7.0.0