返回列表 回復 發帖

高古返psv執教Psv A1

Phillip Cocu start met zijn ‘stage’ bij PSV21 juli 2008 13:00
Phillip Cocu is vanmorgen begonnen als stagiair bij de A1 van PSV. De voormalig aanvoerder is bezig met de cursus Coach Betaald Voetbal, met het Nederlands elftal als stageplaats. Al zijn overige tijd wil hij besteden als door mee te draaien bij diverse jeugdelftallen van PSV, vanmorgen bij de A1 van Ernest Faber.


Phillip Cocu kijkt aandachtig toe tijdens de eerste balcontacten.


“Leuk om weer terug te zijn” “Het is logisch dat ik dit bij PSV doe, gezien de band die we met elkaar hebben. Als je toch in een leerproces zit, is het altijd beter om zo hoog mogelijk aan de top te gaan kijken dan op een niveau daaronder. PSV staat er positief tegenover en ik ook. Ik zal even moeten kijken hoeveel tijd ik naast mijn cursus en stage bij Oranje in PSV kan steken, maar mijn plan is om zoveel als mogelijk is in Eindhoven te zijn en in de jeugdopleiding van de club mijn weg te vinden als trainer”, zei Phillip Cocu in een eerder stadium. Cocu keerde zondag pas terug in Nederland. Ondanks het barre weer was hij blij weer op het veld te staan. “Het is leuk om met deze mannen op het veld te staan”, aldus Cocu die terugkeerde na een seizoen voetballen bij Al-Jazeera in de Verenigde Arabische Emiraten.

Hoofd Jeugdopleiding Wiljan Vloet hier samen met Phillip Cocu.


Veelvuldig overleg tussen het drietal tussen de oefeningen door.


Ondanks de barre weersomstandigheden had Cocu er zichtbaar lol in.


Ernest Faber is met ingang van dit nieuwe seizoen trainer van de A1.




返回列表