返回列表 回復 發帖
錯到呢....  又係造謠...TVBNOW 含有熱門話題,最新最快電視,軟體,遊戲,電影,動漫及日常生活及興趣交流等資訊。1 X* f1 Z7 W4 c

% Z# O- T2 t9 L0 m/ Y/ v/ V! K- N7 o1.科學家預測2012年全球氣溫將會開始變冷,到2050-2060年地球溫度將會降到最低,可能會進入冰封時代。.
: o4 G' P( y" [! f2.美國科學家報告警示:北極無冰提早至2012年。
4 {# R; A. L9 e2 kTVBNOW 含有熱門話題,最新最快電視,軟體,遊戲,電影,動漫及日常生活及興趣交流等資訊。TVBNOW 含有熱門話題,最新最快電視,軟體,遊戲,電影,動漫及日常生活及興趣交流等資訊。, @7 G+ ]6 n& a) e/ w* j& J" E+ T# C
咁係凍定熱呀?  有冰定冇冰?  北極冇但其他地方有?  如果係既呢個叫兩極移位(Polar Shifting).  唔會係兩年內可能發生既事, 快既都要幾十萬年既轉變.  不妨用口吹個直線移動中既保齡球睇下吹唔吹到改道?$ @6 T* m" E3 q( ?( V7 D

# I/ B, J; h7 r" F& Zwww1.tvboxnow.com3 Q* F% E  H; B7 A$ B* R. R$ z* ~
3.天體研究家稱:2012年地球磁極,將會顛倒,前幾次分別導致了冰川時代和大洪水等事件。上一次發生是在恐龍時代。TVBNOW 含有熱門話題,最新最快電視,軟體,遊戲,電影,動漫及日常生活及興趣交流等資訊。) c1 O2 ~0 X; \! G$ B* S$ e
- _/ F7 D7 x4 K5 w* i
係既都係地質學家, 快速變動喺地積學上係一個冇可能既事.公仔箱論壇; L0 j& i& `. Q0 J
"Among the scientific community, there is no research that indicates a rapid change in the position of the rotational axis. There is evidence of precession  and changes in axial tilt, but this change is on much longer time-scales and does not involve relative motion of the spin axis with respect to the planet. However, in what is known as true polar wander, the solid Earth can rotate with respect to a fixed spin axis. Research shows that during the last 200 million years a total true polar wander of some 30° has occurred, but that no super-rapid shifts in the Earth's pole were found during this period.[2]  A characteristic rate of true polar wander is 1° per million years or less.[3]  Between approximately 790 and 810 million years ago, when the supercontinent Rodinia existed, two geologically-rapid phases of true polar wander may have occurred. In each of these, the Earth rotated ~55°."
0 I% d9 O! a( y1 R+ sTVBNOW 含有熱門話題,最新最快電視,軟體,遊戲,電影,動漫及日常生活及興趣交流等資訊。
  Z# V4 V8 u* B另顛倒係話有可能發生過好幾次, 冇一次係同大滅亡有關.  連死都冇乜野証實有大量生物同時(同幾年內)一齊死亡.  "Because the magnetic field has never been observed to reverse by humans with instrumentation, and the mechanism of field generation is not well understood, it is difficult to say what the characteristics of the magnetic field might be leading up to such a reversal. Some speculate that a greatly diminished magnetic field during a reversal period will expose the surface of the earth to a substantial and potentially damaging increase in cosmic radiation. However, Homo erectus and their ancestors certainly survived many previous reversals. There is no uncontested evidence that a magnetic field reversal has ever caused any biological extinctions. A possible explanation is that the solar wind may induce a sufficient magnetic field in the Earth's ionosphere  to shield the surface from energetic particles even in the absence of the Earth's normal magnetic field."
$ ^& j3 }! g" G1 T5 Bwww1.tvboxnow.com
. ~9 @, Q, w& b- j; i/ k4 S公仔箱論壇
  o: M- O$ h, g! O9 ~, a4.藏僧預言2012年核戰爆發神將顯現干預。& S5 b& w& ]% `) D$ ?2 J. k

( A: C& v+ u7 G; z7 z$ ]一句講哂: 自我應驗預言公仔箱論壇" J8 U8 R; F( Z8 u7 h" H
TVBNOW 含有熱門話題,最新最快電視,軟體,遊戲,電影,動漫及日常生活及興趣交流等資訊。6 T( I6 A1 u) X, R- c6 E( h
TVBNOW 含有熱門話題,最新最快電視,軟體,遊戲,電影,動漫及日常生活及興趣交流等資訊。' f1 Z+ c* n. P
5.國際石油專家認為石油頂多只能再撐五年就沒得用了。' k% {0 P5 a8 `" |

* W$ c5 t- }  ~; p! B* e# s又係邊個話架?  理應該轉其他, 但石油仲有好多未挖.  淨係中國既西北都唔只五年既份啦.  一百幾十年就用哂全地球既石油?  講得出呢句野既人都幾睇得起人類.
& U+ R- `+ I- s" K) {TVBNOW 含有熱門話題,最新最快電視,軟體,遊戲,電影,動漫及日常生活及興趣交流等資訊。+ t2 Y# j  ]: K7 K9 f) e( @
6.2012 預言台共大戰。
1 ~# e& x' ?" j" _6 E, z, i4 D" QTVBNOW 含有熱門話題,最新最快電視,軟體,遊戲,電影,動漫及日常生活及興趣交流等資訊。. a7 C; |0 T# X9 H
hahahahahaahahaha.....幾時講架?  邊個講架?  係咪又係乜都話係佢講既Nostradamus?  定係又係聖經密碼搵出嚟既"証據"?  定係李登輝昇華成預言師?  仲有冇預言tvb同atv將會有核戰?  一齊睇櫻花大戰?  定係 "星光" 大戰 "超女" ?
& t  i2 a) `3 N" n
' C& l/ M; d9 [3 ~' Q公仔箱論壇公仔箱論壇! z: b( Y8 J3 l& w  }1 W/ k0 A5 b9 _
7.瑪雅人認為,西元2012年是此次人類文明結束的日子,之後人類將會進入一個全新的文明。
7 e( V% F+ k( ^公仔箱論壇tvb now,tvbnow,bttvb8 z0 H- G+ o7 [
如同2000...  新年一樣.  1999年12月31日同2000年1月1日既你有冇分別?  老咗一日囉.  (仲要大家都錯哂.  正式既2千年應該係2000年12月31日到2001年1月1日.  BC轉AD係冇零年架.  轉2000只係關乎到millenium bug(千年蟲).  雖然196X年已經開始唱Age of Aquarius首歌, 但其實好多astrologer(占星術師)都計算水瓶時代未到, 最快既由2150年到26XX年先開始都有.  為求方便而轉成2000年一轉都得, 乜都佢地講哂啦.  為求方便, 間間屋"後方"都寫個山字, "前方"都寫個海字咁咪係人都半山面海啦.  求期啦係咪咁講呀?
/ ^1 Q& ]; B( O4 x0 z7 ytvb now,tvbnow,bttvb公仔箱論壇0 b) _1 G! e$ {3 j5 w
8.一位尼泊爾的「小釋迦牟尼佛」(許多人相信他就是2千5百多年前的釋迦佛轉世)的事,他曾失蹤後,過了一段長時間後回來,說明還要再「坐」六年,由 2006年推算來,就是2012年。TVBNOW 含有熱門話題,最新最快電視,軟體,遊戲,電影,動漫及日常生活及興趣交流等資訊。& A! Q" D- }* Z) T. ~
www1.tvboxnow.com" r0 G) k8 F: i, v
個個"小活佛"都話係轉世架啦, 戲都有幾套.  Keanu Reeves都拍過啦.  好似童星咁, 請問嗰啲所謂既"小活佛"大個仔後又點解冇人再講佢地既生平?  冇人理會佢地既死活?
6 h0 A' h; H) Dtvb now,tvbnow,bttvb
9 z1 p+ w* i* k. Z9 lwww1.tvboxnow.com9.水晶骷髏中敘述到2012年12月21日太陽下山之後,世界變化,只有非洲和中國西部地區部分人存活。TVBNOW 含有熱門話題,最新最快電視,軟體,遊戲,電影,動漫及日常生活及興趣交流等資訊。" u* ^- h& O0 q; R
% l7 c; H4 T# A
舊水晶骷髏呢?tvb now,tvbnow,bttvb* G. H7 p5 V* y9 q

9 E- Y: J8 p& ^- T2 z3 A6 F10.太陽黑子活動達到頂峰 可能造成太陽風暴襲捲全球。2 l1 H6 e% x/ f3 C8 W
7 o. o. J$ G8 m8 d$ O; g! f
呢樣最有可能.  係13個不可能中最有可能, 係咁多.
2 r) G4 x; {: U* c* pwww1.tvboxnow.comTVBNOW 含有熱門話題,最新最快電視,軟體,遊戲,電影,動漫及日常生活及興趣交流等資訊。% y% ]+ _. ?# ]
11.星相上,2012年將出現大十字,土木相沖,日月相沖,這代表流血和死亡,上次十字發生在伊拉克戰爭。
! Z+ L% _9 R/ `, u3 X: i: r" c% a  {4 t; e4 E1 u9 O
伊戰邊度?  點解當時完全冇人講呢樣野?  依家見可以拉埋嚟講先講?  定係被冰河秒殺既南十字星座出現過?  唔係呀嘛...聖鬪士咁真實都唔信?  雅典娜女神係日本妹喎~~www1.tvboxnow.com4 \$ ^4 ^/ v9 `+ i
4 p5 n  h5 o0 r2 q3 c' v! u: n
12.Amorah Quan Yin通靈預測洪水、地震、大陸板塊移動、火山噴發、以及最終的兩極變換,將會在2013年之前發生。, c6 L, o) {1 L  V) e6 {
www1.tvboxnow.com( p' b3 J4 W9 U
"Her health gradually improved and she experienced a spiritual awakening that included her adopting a New Age perspective. In 1979, she underwent some past-life therapy. In her first session she experienced herself sitting on a mountain listening to Jesus teach. As she watched, several spaceships flew above him. She experienced a direct contact with Jesus through her third eye and was flooded with light. When she came out of the session, she saw the aura  of the regressionist and her own reflected in a mirror. She later came to understand the vision and the empowerment  she felt in the light of extraterrestrials. She believed her healing had been overseen by the Pleiadians and the spaceships she saw from Sirius."   佢信耶穌同外星人有野講, 又自稱Quan Yin(觀音), 唔係咁既人都信呀?  咁我咪係Marduk轉生囉~~  不過低能在佢真係有人信.  講真, 如果法輪功個幫主自已改生日扮佛祖都有咁多人信, 呢個外星耶穌女人又點會冇人信...  Bugs Bunny同龍珠都有人當真啦.
/ G: J" h4 X. ~# _8 a
  ]1 x  g6 b) Y6 c/ t3 t9 Ztvb now,tvbnow,bttvb13.《聖經密碼》指出,彗星將在那一年撞擊地球;瑪雅年曆的注解顯示宇宙末日將發生在2012年的12月21日。tvb now,tvbnow,bttvb7 c: c2 ]* I% Y  Q$ D
. V- P; e0 I1 j/ C+ J8 W8 `
哦.  Harry Potter話有19年後既事...  第一本開始係1989年, 7本每本內容為一年 = +7, 再+19年就係 2015年.  有根有據.  2015年係存在架.

評分次數

• pegasusb3a5t

8# moxfactor  tvb now,tvbnow,bttvb; {( |7 K% v" D$ o- Z" _+ w: _+ C0 ^
公仔箱論壇7 y) k5 e5 K: z6 @! V) T
讲得好!发贴条友都short short地,好信唔信自己作出来噶野就仲要全世界都信~!
, h4 X) x* f. J9 [( ]公仔箱論壇edwin119 發表於 2010-7-9 12:03 PM
公仔箱論壇1 ?2 N& ~* o; g& @" ~/ j' y
公仔箱論壇! G9 o/ r9 J0 f' D; Z, v
又唔一定既, 樓主好有可能係好隨便地轉載其他forum既post.  好多轉載都係唔睇清楚內容就轉架啦...
返回列表