返回列表 回復 發帖
等我試下先
sounds useful, thank you
真嘎公仔箱論壇; {2 N$ E. P) ~! w0 e0 W% m
多谢分享
er...我有個問題...www1.tvboxnow.com2 B# X! `% `4 u
馬桶塞佐...-->水漲佐...-->點倒一公斤碎冰???...
聽起來是可以的樣子,以後碰到來試試!
好像会更塞的样子。。。。。。。
:onion05: :onion05: :onion05: :onion05: :onion05:
都已經塞住,水都過唔到,啲冰又點跟水的冲力沖落去呀!沖得落就唔係塞啦!而且冰係浮於水,就算只係塞塞地,咁慢水流速度根本拉唔到浮起啲冰去沖激堵塞的地方!公仔箱論壇& ^* v1 S# t5 O) [/ r
結論:騙人的
thx for sharing...:onion14:
really??????
一個令你愛不釋手的人!!!
真的可以嗎???
試過未架???????
really??!!!!!!!!!!!
返回列表