返回列表 回復 發帖

[問題] 雪櫃 好耐唔用, 可以點樣?

因為搬遷關係, 原本的雪櫃將會放左一旁多月/一兩年.
9 n' S5 ?8 l* e2 N. gwww1.tvboxnow.com但有朋友講, 雪櫃唔用好耐會壞, 一定要插住電... 請問有冇辦法唔插電, 但又可以唔壞呢?
) Z7 ]3 E* m" p2 N: C' `4 qTVBNOW 含有熱門話題,最新最快電視,軟體,遊戲,電影,動漫及日常生活及興趣交流等資訊。請大家指點, 謝謝.
返回列表