返回列表 回復 發帖
實在真係支持
覺得唔錯,馬仔幾好
本帖最後由 winstonlove 於 2011-7-30 01:49 PM 編輯
- b9 C  ?5 a4 l( A5 E8 i# ktvb now,tvbnow,bttvb1 e( k* x7 }; p3 f! h) J( ]
马浚伟多是演古裝劇被人欺負的角色,會有一團火公仔箱論壇! e0 _: ~# S) b- |  W
佢係果種不甘於被人欺負,若他被人欺負時便會發聲抱不平,www1.tvboxnow.com* h+ g1 L! R7 G1 s# q
佢外型性格多與劇中人相似,之所以演此類角色是人劇合一,大多獲好評如潮! E  }8 `2 u7 }* u8 x% z
睇古裝劇,以前既古人氣節上比較直腸直肚,唔會有太多既瞻前顧後,人性化像真度高一d3 n0 M& q6 i# s$ C
相對比依家既人比人蝦時反而大敢造聲
好期待,这部戏好像比较近期好看 !!
好期待,这部戏好像比较近期好看 !!
gggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg
1

評分次數

有馬國明又有唐詩詠,一定集集擔定櫈仔,坐定定欣賞!!
ok啦!!!!!!!!!!!!!!
好睇!
great...
yes, very good.
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
show is boring !!!!
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
返回列表