返回列表 回復 發帖

[疑難求助] 問佢有冇中2既人 佢話有><

一直都同佢用LINE傾
$ h0 R3 b, r. o公仔箱論壇基本上傾左個幾月 日日夜夜tvb now,tvbnow,bttvb1 L5 J' q" V$ n+ p
都有出過街既,. l7 }- I- ~* s( i
有時佢一論咀講佢啲興趣www1.tvboxnow.com- I9 U3 S) H0 H6 X% J' z
琴日問佢有冇中2既人
9 C$ L1 z5 i0 _( j公仔箱論壇佢話"有吧"  我再問"你覺得有機會嗎"www1.tvboxnow.com- V! [6 l; e. N/ x1 \4 c5 A
佢又話"有吧"  TVBNOW 含有熱門話題,最新最快電視,軟體,遊戲,電影,動漫及日常生活及興趣交流等資訊。% a3 k& ~0 _" a
唔通真係放棄
慢慢做住朋友先咯,心急吃不了热豆腐呀,兄台。
咁有可能佢鐘意果個係你呢=]
返回列表