返回列表 回復 發帖

[冷知識分享] 為什麼電梯內通常都會有鏡子呢?

是為了肢殘人士搖著輪椅進來時,不必費心轉身即可從鏡子裏睇_WU+f|T(gtvb now,tvbnow,bttvb1 k7 I/ L! V. q* W7 V" c2 L; u
樓層的顯示燈。
good reason !
& u$ L* ]+ O  c, LThanks for sharing ! :onion05:
~ boyboy 俱乐部 ~
原來係咁thx
thanks for your sharing
thank for sharing
oh, ic.  I thought they want make it feel like more spacious.
haha...icicic...thx!!
返回列表