返回列表 回復 發帖

曾經

我中意左一個人公仔箱論壇! w" d( s; a* Q+ X0 M
如果再繼續中意佢自己會受傷我知道...
3 ]. z- M- a1 g7 ?9 e但係我真好不捨得
5 x/ r# W2 k1 O到底為自己心愛既人犧牲係唔係真係要為左得到佢在意我
返回列表