返回列表 回復 發帖
按理说朝天开枪是可以的,另外两个都不是傻子,不会浪费子弹打一个杀不了自己的人
打打殺殺, 有時間不如去抽多幾隻新股....呢個先係香港人既答法嘛
^^基本同意以上几位人士的意见
很簡單www1.tvboxnow.com6 I: Y3 H5 B9 k6 g
只要不開槍, 其餘兩人都不會輕舉亡動,# }( [" A1 M+ H- H5 {; Q
因為沒子彈就死硬
so how??? i wan 2 know da answer... tell me??
邊長只有一米, 伸手捉住人地開槍隻手, 搶埋人地支槍都得喇
  W4 o6 T$ M+ _6 j  T! S2 q- |tvb now,tvbnow,bttvb;))
我想看答案
應該有好多個假設的答案
有标准答案么tvb now,tvbnow,bttvb6 D0 \6 h: |1 P  k
不知道另外人的想法很难有同意的答案啊
呵呵,答案很有意思啊
第一个开枪,第一个倒下
有好多答案哦
放弃就系最好的存活方法
donno..haha....tell me then
只要我一日唔開槍﹐ 我都唔會有事
返回列表