返回列表 回復 發帖

北美洲NHL快將開鑼,大家點睇

 ,  描述: 入黎留下言,討論下
我身在Toronto當然係Mapleleaf迷啦
, y( g1 Y, ]  v5 q; H& ]) D/ b/ j今年大換血,唔知今年Mapleleaf可唔可以入到季後賽呢?tvb now,tvbnow,bttvb3 e: t7 A% Y7 j5 o% i. G9 G$ t
入唔到就慘喇,明年及後的first pick都已交換左比人
第一場波明天開始
返回列表